Ibland vill jag bara bjuda på den här bilden om och om igen

Fantastisk bar att ha som granne i Pueblo Blanco när vi bodde i mitt älskade Torremolinos. Brun, tränad, inte så tatuerad än men med många ringar och armband. Och bångstyrigt hår som vanligt. Enkel klänning, ingen behå, lätta sandaler, bästa outfiten i värme.
Så här vill jag förresten inreda ett uterum den dagen man har hus. Med dörrar med flagnad färg och tunna glas, där vackra tyger fladdrar i vinden. Och massa ljuslyktor och böcker i högar. Där ska det drickas citronvatten med klirrande isbitar, kalla Coronas med lime och rödvin med mycket djup. Det ska festas, grillas, dansas, men också drickas te, läsas och livets alla stora gåtor ska blötas. Ett rum att sova i en sval sommarnatt, där många gäster alltid får plats.
Där man ständigt har lite färg på kinderna, många smycken och är på harmoniskt humör.
1 Carolina:

skriven

Jag ryser...allt låter så härligt. Jag älskar också den här bilden.

2 Mysan:

skriven

BUSVISSEL

3 Malin:

skriven

Vilken hottie! Och värsta mysopysostället!!! Ett riktigt Turbo-hak ;)

4 Lollo:

skriven

Åh jag dör!! Längtar tillbaka. Bästa stället ever & bästa bruden;)

5 jojo:

skriven

thank u ladies!

Kommentera här: