Tom på ord

Regn och grått. Nu m¨ste det vända igen please. Men prognosen ser bra ut! Känner mig som en tant som påverkas så mycket av vädret, men nu går man bara i längtans tider mot en vår och sedemera en sommar. Var dag som är grå och regnig förlänger bara väntan. En dålig dag i juli är väl ok, om man vet att det ändå är bra sommar resten av dagarna.
Gårdagen räddades av pajmiddag hos bästa Gunsi! Så skönt med tjejmiddagar på tisdagarna.
12/5 släpps Jade Jaggers nya kollektion på Indiska! Jag har tjuvkikat på Facebook, ja allt är ju såklart dösnyggt, jag är mest sugen på en liten tunn jacka med blommor och leopard.
Berätta nåt kul mina små sippor, och få den här veckan att gå fortare mot helg.
Klarvær
1 BEAUTY SECRETS:

skriven

Vädret påverkar mig också! Nu har dom lovat varmare till helgen:)



Vad roligt att du gillade mina små tips!:D

Kram & ha en trevlig onsdag!

2 Malin:

skriven

Jag ska på Sardin ikväll, roligt för mig iaf! Men om du vill tar jag med dig i tanken?

3 jojo:

skriven

mmm jag kände vitlökssmaken genom dig Malin! Tack!

Kommentera här: