Kenzo amour

Jag älskar att bära den här parfymen, känner mig så mysig och går gärna och luktar i sjalen hela tiden. Fann parfymen första gången när vi var i Krakow och det får mig att tänka tillbaka på de underbara dagarna vi hade där. Älskar såna semestrar. Det är min vinterparfym och jag längtar alltid efter att börja använda den och nu har jag gjort det ett tag. Får många komplimanger när jag bär den här doften och den känns varm och kramvänlig.

Kenzo Amour - Eau de parfum (Edp) Spray

Kenzo Amour lanserades 2006 och är mjuk och friskt kryddig. Den har en asiatisk touch både till utseende och doft med toner av japanska körsbärsblommor, kinesiskt vitt te och rökelse. Dess tanke är att den ska vara som ett minne från en asiatisk resa. 

Toppnot: frangipani blomma och körsbärsblommor 
Hjärtnot: vitt te och rökelse 
Basnot: vanilj, thanaka trä och ris

Kommentera här: