Bok med minnen


Fick den här fina boken av mina bästa kollegor i fredags, massa knäppa bilder och minnen från de här underbara fem åren vi jobbat ihop. Och för varje år fick jag också en flaska vin, från de årgångarna vi gått igenom tillsammans :)
Så himla bra present, så fina hälsningar i boken och flummiga bilder, det har ju varit en väldigt speciell arbetsplats och flera av de som först bara var kollegor är nu mina närmsta vänner. Det är inte lätt att lämna den vardag vi delat tillsammans i flera år.
Fredagskvällen började på hotellbaren på Scandic Anglais med mojitos, sen åt vi underbar mezeavsmakning på Beirut café, till det massa libanesiskt vin, öl och såklart desserter med avec. Vi satt kvar några timmar och drack, det hölls flera fina tal till min ära och tillslut, efter shotsrunda nummer 1, var jag tvungen att säga några ord. Jag trodde det skulle vara svårt och lite ledsamt men det kändes så kul och kärleksfullt under hela kvällen. Många fina ord och mycket värme.
Vi mötte upp flera kollegor sen och gick vidare ut i natten.
Till slut tog jag och Nayra världens dyraste taxi hem och jag hängde med mamma mitt i natten innan hon åkte till Kreta med sina väninnor.

Kommentera här: