Tävlingens vinnare!


Det var ju dessa fyra som gav sig till känna och ville tävla om ett smycke. Jag försökte få Rocker att välja en lapp när jag hade vikt ihop dem till små och lekvänliga bollar för en fransos. Men han var inte intresserad utan väntade bara på en hundgodis. Sen sparkade han lite på den ena lappen. Så då blev det den. Jag försökte även filma detta men han var ju så seg så jag besparar er en fjantfilm där jag pratar med ljus röst och han stirrar på mig som ett frågetecken.
Hur som haver så sparkade han lite på den lappen där det stod MIIA! Så grattis till Tanja som du får välja ett smycke till :) Ska jag själv föreslå nåt så är det detta stora örhänge, det skulle passa henne, men du väljer så klart själv.

Tack till er som deltog och stor helgkram!
1 Mysan:

skriven

Men åååå. Jag ville ju vinna Peacock-örhänget. Nu tänker jag istället: var skaru ha för'et? ;)



Ha världens bästa helg!

Klem

2 Miia:

skriven

Olalala:-) Jag tycker ditt val är perfekt. Extra roligt då hon och Kent delar födelesedag på måndag!!!

3 jojo:

skriven

Å grattis i efterskott då till henne! Kommer på posten :) Kram!

Kommentera här: