You're simply the best

Pratade ett par timmar med Lollo igår, idag åkte hon till Indien och ska vara där några veckor, sen några dagar i Kuala Lumpur och avsluta kalaset med några veckor i Australien. Ja vad ska man säga. Man är ganska avis! Jag är inte alls sugen på att åka till nån sandstrand och slappa eller så, jag är sugen på stadsresor eller äventyrsresor. Hon kommer ju hinna göra allt möjligt under dessa två månader. Och så kommer hon bli knallbrun!
Konstigt nog kändes det som jag saknar henne mer när hon ska resa bort än vad jag gör annars, Trondheim-Göteborg och Trondheim-Asien blir liksom lite skillnad på något vis.
Det är i alla fall kul att hon ska åka på den här resan och jag längtar efter att få höra historier och se bilder sedan.
Saknar dig varje dag kompis! Längtar till sommaren i Majorna med dig och Gunsan!

Kommentera här: