Vad gør ni ikvæll?

Vi ær bara hemma, har ætit bønquesadillas och lyssnat på musik. Hade Kents ena onkel hær på snabb kaffekopp, och nu ska Kent spela data tror jag. Då ska jag skriva lite. Och så ska vi  lyssna på nån fin musik. Annars går ju både Dum och Dummare och Pretty Woman på tv. High class.
Idag gick jag och Rocker sju kilometer vid havet, ni ska få se bilder på både regnbåge och fyrtorn sen nær jag kan koppla in min lur i min nya dator som jag ska få :)
Sen har vi ætit lunch med de på Biker Shop, jag åt grekisk sallad med sån dær jættegod fetaost ni vet. Det ær verkligen gott.
Till mamma: den hær veckan har vi dammsugit två gånger. Det ær ju en månad eller tvås kvot egentligen. Men grusigt tøvæder och liten fransos rimmar illa på trægolv.

Ha en fin helg allihop!

Kommentera här: