Kalasering på landet

Idag åker vi till Meråker, imorgon konfirmeras Kents lillebror, det är väldigt stort här, ungefär som studeten är i Sverige. Så det ska bli kul! Jag ska ha min nya prickiga klänning och Kent har köpt nya kläder. Självklart har iv med oss massa presenter och imorrn ska jag baka en kaka och ta med!
På söndag är det barnkalas hos Alexander, så det blir en festlig helg!

Önskar er alla en fin helg!
1 Linda - facebylinda:

skriven

SV: Tack så mycket!



Kul med konfirmation!

2 Bella Davis - MODELL BLOGG:

skriven

hej fina du :) gillar du mode och fashion? isf tycker jag du ska kolla in min modell blogg i New York city & London :) Kramar

3 Isabellasphotographing:

skriven

det vore super gulligt om du skulle vilja rösta på mig i Olivias fototävling! Min är bild nr 1.Alla som röstar varje dag blir länkade i bloggen på söndag! tack på förhand sötis :)

http://oliviasfotoblogg.blogg.se/2012/may/dags-att-rosta-pa-din-favorit-bild-i-fototavl.html#comment

Kommentera här: