Snor och baguetter

Idag åker vi till Bakken, imorrn ska Kent jobba och då ska jag pyssla lite där uppe. Plantera en rosenbuske och gå ett varv i skogen. Och så ska det bakas för en liten kakbjudning på söndag, eftersom jag fyllt år.
Igår regnade det hela 17 maj, tråkigt men tydligen typiskt, idag har det regnat men nu skiner solen och i helgen väntar ok väder. Nästa vecka ska det bli 23 grader! Herregud så härligt om det blir så!
Jag har precis bakat youghurtbaguetter, de ska med pp. Och ikväll ska det grillas. Jag ska läsa ut en braig bok och börja på nån ny. Ja ni hör ju, life is wonderful, förutom regnet. Och den här jäkla förkylningen med flödande snor och trasig näsa!!!
Aja, ja ä int bitter, ha en lovely weekend!
PS. Hittade ett recept idag som jag fått av Sofie, på Kesoknullar, receptet avslutas med ett "phuuuu!"
Jag skrattade.

Kommentera här: