Övade lite

Igår var vi på promme med lilla Ellie ett par månader gammal. Gulligt! Sen var Kent färdig tidigt på sitt jobb, vi åkte till Burger King för jag hade frestats av reklamen på tv med chilicheeseburgare. Ok, den var lång, ostgrejset och jalapeñosen var goda. Men sen var det bara kött... inte en grönsak där mellan bröden. Lite väl mastigt alltså. 
Idag har jag bestämt mig för att ha en riktig hemmalugndag. Vila mig, min kropp och lille bebisen. Lyssnar nu på The mamas and the papas och ska äta lurre. Ute har det regnat hela dagen vilket har varit skönt, men nu skiner solen och då får man lite innesittarångest. Får ta ut Rockiboy ett varv. Drömde som vanligt vidriga mardrömmar samt att jag hade svårt att somna igår för det gjorde ont i magen och jag var illamående. Vaknade alltför tidigt imorse, mös med filt och te då. Skönt när man har "tillåtelse" att bara vara.
1 mamsen:

skriven

Har du kidnappat barnet, vagnen är tom.

m

Kommentera här: