Jag vet vad ditt hus heter len. Typ.



Gosugglan vill gärna sitta eller göra sit ups nu för tiden.
Idag gick han och jag i det konstiga vårvädret till mitt jobb för mammaträff. Mysigare än nånsin idag!
Sen gick vi hem igen, alltså gått en mil idag om man lägger till Rockers sväng. Nu är jag trött.
En till som var trött var Lillis som nu sover sött i sin vagga. Kent är på träning och jag tänkte gå och duscha. Om jag orkar ta mig upp ur soffan...
Promenerade vid fina hus idag, temat blev döpta hus och fin trädgård.







Dessa tre hus låg komiskt nog på samma gata.

Sen gick jag förbi den här harmoniska trädgården med massa madonnastatyer, gamla järnsängar och ljuslyktor.








Kan bara tänka mig hur fint det är där på sommaren.






Men det är inte alla som tar hand om sina hus. Det provocerar mig att se sånt som nedan.


Stackars gamla hus.

Kommentera här: