11 frågor till


1. Hur skulle du hantera om du vann typ 108 000 000 kr?
 
Jag har en plan för detta, det blir direkt taxi för mig och Kent till ett spa, där tar jag ungefär alla behandlingar som finns samt låter god mat och dryck flöda. Sen skulle jag köpa nåt dyrt som jag vill ha, typ en kappa från Desigual, eller en Odd Mollykläning, ett par lyxiga skor, ja inget crazy utan bara det att man kan köpa det man vill ha. Under tiden är jag antagligen otroligt hysterisk.
 
2. Vad tycker du om ordet hen?
 
Verkar helt onödigt, fyller ingen funktion i språket. Töntig debatt också.
 
3. Vilket är ditt bästa recept och varför, mat eller bak spelar ingen roll?!
 
Bönsallad. Blanda en konserv blandade bönor med lök, tomar och örter. Gött i alla lägen!
 
4. Vad är du bäst på? Utgå från dig själv...
 
Vara mig själv
 
5. Vad tycker du om köttkonsumtion?
 
Att det är konstigt att kött är en norm för oss i västvärlden, som att man inte blir mätt utan det. 
 
6. Är du beroende av något?
 
Musik, läsa och skriva, doftljus.
 
7. Vilken musik triggar din nostalgiska sida mest och varför?
 
Gammal rock, förstår inte varför jag är född i fel tid.
 
8. Vad gör dig riktigt förbannad?
 
Folk som tror att jorden är oändlig på sina resurser och att människan kan välla fram utan att skada den.
 
9. Har du något riktigt bra husmorstips?
 
Rengöringsmedel i tusen olika förpackningar är bull, de sliter på miljön, på dina möbler och golv och din plånbok. Grönsåpa eller vatten eller ättika och bikarbonat funkar till typ allt.
 
10. Finns det någon reklam du tycker är riktigt bra?
 
Verkligen ingen, är så mätt och trött på reklam!
 
11. Är du dig lik nu, som du var när du var barn?
 
Ja. Envis, bra på att umgås med vuxna, men ändå barnslig, full av konstiga idéer och tvångstankar som måste prövas. Missnöjd när jag inte får som jag vill. Viktigpetter.

Kommentera här: