Blommig farlig korv

Kent bestämde middag idag och stekte då falukorv, potatis och värmde vita bönor i tomatsås. Det är inte gott hörrni. Men men.
Igår jobbade jag och fick gå två timmar tidigare för det var så lite att göra. Skönt för mig, min rygg, mina ben och så hann jag njuta lite av vårvädret vilket var fantastiskt!
På kvällen kände jag mig därför ganska pigg, lagade quesadillas med bönsallad och vi såg på tv, tog en sen kvällspromme och efter det trodde jag att jag hade energi, men fem minuter in i kvällsfilmen sov jag som en stock. Och fortsatte i ungefär 15 timmar med en timmes avbrott för frukost. Piggt va?!
När eftermiddagen så tagit vid gick vi på lång lång stros i stan, ett par timmar som avslutades med spenatbörek och bussen hem.
Här i huset råder ingen söndagsångest, vi är lediga imorgon och ska då på första läkarbesöket gällande grapefrukten i magen, sen till.fysioterapeuten och sen möta några kompisar på stan. Blir en bra måndag!
Önskar er alla detsamma!
1 Mysan:

skriven

Å, spännande med läkarbesöket!! Rapport sen va?

Kommentera här: