Om två veckor...

...Sitter jag på nån restaurang eller bar med mina fina tjejkompisar, längtar som en galning! Ska bli så mysigt att träffa alla, förutom världsresenärerna då, men resten i alla fall. Vill sitta vid ett litet bord så vi måste sitta jättenära. Typ i knät. 
Vi har torsdag till måndag i Stockholm, tiden kommer väl flyga iväg. Så är det. 
Nu har vi i alla fall ledig helg båda två, beroende på snöns intensitet och densitet får vi se vad planerna blir, vi ska i alla fall baka bröd, städa lite i hemmet, måla lite och på söndag fira Kents fasters födelsedag. Detta oberoende av väder. Beroende av väder ska vi fiska, gå långpromenad, mysa inomhus eller skotta gården. Vilket jag inte gör alltså. 
Idag jobbade jag i köket på jobbet, det är kul, har lärt mig mycket där och blibit mycket säkrare. Det känns bra! 
Denna fredagkväll har varit fläskkarré, mandelpotatis, sallad och bea. Svennigt värre så fort man tillsätter bea. Men gott! Sen var den slapp i soffan, såg en favvofim på tv, chattade lite med pappa. Nu ritar Kent och jag ska se Hypnotisören. Rocker snarkar sött på mattkanten. 
 

Kommentera här: