Fyndigt

Kent kom hem idag vid elva, då åt vi frukost och åkte sen till doktorn för vanlig kontroll. Allt var så klart bra!

Jag har idag köpt mig två amningsbh i den härliga storleken 85E! Innan hade jag 80D... Hoppas dessa två kommer passa bra sen, har även en topp samt två amningslinnen. Köpte också ett par skor till bröllopet i den härliga storleken 41! Kroppen sväller kan jag meddela..... Fyndade ytterligare ett par espadrillos, kan inte ha mina Converse längre, gummistövlarna sitter snortajt och det är sjukt jobbigt att knyta skor överhuvudtaget.

Kent har oxå fyndat, två barnvagnar av Elin och Hallgeir (btw blivande gudföräldrar!) för 800 kronor. En är en extra liggvagn att ha på Bakken, den andra en sån vagn man har när man är färdig med den första vagnen.



1 Gunsi:

skriven

Finmagen!!

2 anana:

skriven

Minigutt där inne! <3

Kommentera här: