Semester i ledigheten

Jag har ju haft ledigt några månader nu, i alla fall från vanliga jobbet, men jag har ju ett heltidsjobb inom mig som inte skänker mycket ledighet så att säga.
Om några timmar är Kent redo för lite semester han med! Då styr vi söderut till Lillehammer för middag och häng och övernattning hos Frank och Anne Sofie. Och imorgon åker vi österut hem till Väsby. Hoppas verkligen allt detta bilåkande kommer gå bra för min onda kropp. Väl framme i Väsby är det i alla fall inte många knop som ska avverkas innan näst fredag då vi åker till Mariefred för bröllopshelg!
Nu har jag ett par timmar på mig att packa det sista, plocka i ordning hemma, växla pengar och åka till helvetet Biltema med nåt kvitto. De sakerna kommer väl suga ur mig den energi jag har idag. Får vila i bilen sen.

När vi återvänder till Trondheim är siktet inställt på att föda barn, och inte en dag tidigare än det!

Hej ajöken ajö, vi hörs sporadiskt under nästa vecka!

Nu är det nästan ett år sedan en av de absolut bästa dagarna i mitt liv! Min möhippa! Och en av de värsta dagarna, baksmällan dagen efter haha. Bjuder på lite minnesbilder att bli glad över! Tänk den som hade vetat då i whiskydimman att jag ett år senare skulle sitta höggravid med ett glas youghurt...

 

 
 

 

 

Kommentera här: