Magen växer

Imorgon ska jag på fysioterapi igen, hoppas det blir njutbart även denna gång. Ryggen och skinkorna är lite stumma efter gårdagens biltur. Idag har babyboy sparkat som en tok! Mamma tyckte min mage växte bara under veckan vi var där, kanske det stämmer. Ser just nu på ett program om alkohol och är väldigt osugen på både vin, whisky och modet det skänker. Hormonerna gör väl sitt till för att man ska föredra hemmamys och stora tekoppar. När jag och.pappa grillade korv i solen blev jag dock sjukt sugen på en kall bira.
Undrar varför Beyonce är med i två olika reklamer på tv som båda är väldigt dåliga. Idag har jag läst tre gravidböcker och plöjer nu en fjärde. Alla fyra helt olika men ändå lika så klart, så här långt in i månaderna känner man sig rätt kunnig och skummar igenom en del fakta. Men även om mycket är fakta, konkret och fastställt måste den största gemensamma nämnaren för graviditeter vara att de alla är individuella och unika, precis som vi är oxh våra barn kommer bli. Viktigt att komma ihåg.

Kommentera här: