Mellan hägg och svett

Igår hade jag värmeslag hela dagen, solen stekte, jag sov i omgångar hela dagen. Åt middag klockan tio, vi kollade lite på tv och gick sen ut på nattpromenad, det var ljust och doftade fantastiskt från alla blommande hägg. Man vill bara spara den sommarnattsluften i en burk och sniffa på i februari när livet känns som mörkast och tyngst. Jag gick i linne och tunna byxor och höll på att rinna bort. Tog en lång kalldusch när jag kom in och lyckades sen somna för natten trots aktiv bebis i magen. 
Sov länge idag, som en däckad, och vaknade till en svalare och lite blötare dag, vilket var en lättnad. Mötte Marna, Lone och Hugo på stan och åkte sen till Ikea med dem. Köpte ingenting! Men det var en fin dag :)
 
Nu ska jag softa lite och göra lite manikyr, vilka naglar jag fått nu under graviditeten! Bara att passa på att njuta och vara fin. 

Kommentera här: