Förkyld och fattig

I måndags bokstavligen kände jag hur förkylningen tog ett hårdare och hårdare grepp om min lekamen och på natten vaknade jag med feber, halsont, snor och huvudvärk.
Min bästa man hade fått avbokning av sin kund så han var så älskvärd att han bestämde sig för att stanna hemma. Jag fick sova till halv tolv och Kent och Astor klarade sig så fint själva. Det är pga sådana tillfällen flaska kan vara en riktig lifesaver.
Sen har jag legat hela veckan som ett vrak, Astor har varit vaken på nätterna och Rocker har varit understimulerad, hemmet förfallit, ja det händer mycket när det inte händer något på några dagar.

Nu mår jag i alla fall bättre! Och idag fick jag äntligen utbetalning på föräldrapengar för första gången!

Fick 1500 den 10 augusti och det är liksom det senaste. Känner mig rik nu! Men det är kortvarigt.



1 Mysan:

skriven

Kryakram!!

Kommentera här: