Det blev en måndagslista

Vilken dag är det idag? Måndag... 

Om du var en emoji vilken skulle du vara då? Verkligen ingen 

Vad ska du göra ikväll? Träffa Kents kusin och hennes bebis

Säg två bra uttryck: Oh my god! Typ. 

Vad blir du glad av få höra att du är? Omtänksam

Visa en bild du inte minns ha tagits: 

Jag och bff, redan då!
 

Vem saknar du? Min familj och mina vänner i Sverige

En bild på något som är asbra att ha:

 
Bärsjal är bra att ha!
 

Vad är du bra på? Laga mat med bönor, prata, och numer, byta blöjor

Vad vill du ha? Nätter med sömn åt oss alla, Minnetonkas nu till hösten

Vad tycker du är roligt? Big Bang Theory. För bra! Sheldon är bästa tv-karaktären på länge!

 

Vad är du dålig på? Att ha tålamod när någon gör något på ett annat sätt än jag tänkt mig.

Hur ser du ut när du är nyvaken? Ihopknipna små ögon av rädsla för att torrlinserna ska ramla ut, större hår än Silvias och Magnus Ugglas adopterade afrobarn.

Vem är du kär i just nu? Alltid min man så klart. Men Astor alltså, vilken pärla!

Vad var det första du snodde? Vet varken det första eller sista eller nåt speciellt där emellan

Vad har du tänkt göra länge men ej gjort? Tömma min mobil och min gamla laptop

Vad bävar du inför? Barnvagn i snö 

Vad händer i helgen? Bondens marknad på lördag, i övrigt njuta av att inte ligga sjuka som denna helg

Vad var det senaste du skrev i Word? Word? Använder inte Word.

Vad läser du nu? Bebisforum, bloggar (med blandade teman) och nyheterna.

 

Kommentera här: