A new day has come

Sömn prioriteras när man har ett litet barn. Men Astor är ju så snäll mot oss att vi vågar sitta uppe ett tag på kvällarna. Han vaknar inte klockan sex på morgonen liksom, (peppar peppar!)
Nu är det måndag. Ny vecka. Sista veckan i mars. Jag hänger inte med, vad hände med mars? Vad hände med vintern överhuvudtaget? Året 2014 har rusat fram, detta halvår Astor varit hos oss har gått snabbare än något annat halvår i hela mitt liv. Att man grämer sig lite inför en lång, mörk vinter är vanligt, jag gjorde inte det inför denna vinter men jag trodde att det skulle bli en del innesittande. Tänkte på mycket snö och barnvagn, många låga minusgrader och små outvecklade bebislungor. Istället har jag varit jätteaktiv med Astor, vilket är skönt men tyvärr har straffat mitt bäcken nu. Imorgon är det dags för den andra bassängträningen, det ska bli kul och skönt! Astor, Kent och Rocker får ha sin grabbdag och solen ska skina. 
I veckan har vi två barselträffar, i helgen ska vi på födelsedagsfirande och på söndag ska man flytta fram klockan.
 
Nu ska jag lägga mig på soffan i gästrummet och sova. Har precis ammat Astor en gång och Kent har flaskorna redo! Rocker snarkar i sin säng och Kent kollar Walking dead. Ute regnar det jättemycket, här inne sprakar brasan. 
 
Lägger mig med ro i kropp och själ och önskar er en fin start på en ny vecka.
 
 

Kommentera här: