Jag, den levande nappen.

Astor fick ny säng igår. Begagnad så klart :) Han verkade se den som ett fängelse. Vi krigade i 2,5 timmar sen somnade han i den. Och sov en dryg timme, sen fick han komma över till mig. Ammade typ hela natten. Don't know what to do. Mer och mer ont i ryggen av att ligga på sidan hela natten och sömnen blir det ju sisådär med. Nu är Kent uppe och nattar med flaska i spjälsängen. Hoppas på att Astor i alla fall somnar i sängen och så får han hellre komma över till oss på natten sen. 
 
Imorse var jag helt urlakad när jag vaknade och armen var bortdomnad. Solen sken ute, men vi var tvungna att vänta på sotarna som skulle komma idag. Lustig grej som man aldrig tänker på. Som tur var kom de tidigt så vi kunde gå ut sen, bara på gatan då så Rocker fick springa av sig lite och Astor somna i vagnen. Jag var nämligen hos sjukgymnast i måndags med mitt bäcken och ben och rygg och allt vad det är. Det är foglossningen som spökar. Jag överansträngde mig i höstas när jag kände mig så pigg. Nu gör allt ont hela tiden. Jag är ju också väldigt mjuk och vig i kroppen vilket just nu är en nackdel. Så långpromenader är det stopp för. På måndag börjar jag bassängbehandling hos dem och på torsdag på land-behandling. Så skönt att hon verkligen lyssnade och tog mig på allvar och inte bara gav mig en övning och gå hem med. 
 
Kent kom hem rätt tidigt idag så vi åkte till tippen med skräp och gick sen in på Bruktbon som ligger bredvid och köpte två krukor vi ska odla i. Vi tog en sväng upp på Bakken och hämtade min cykel och vår cykelvagn. Värmen är påskruvad nu för vi ska dit i helgen. Det var brutal islossning i älven och vi stannade bilen och bara tittade fascinerat på massorna av isblock, träd och vatten som kom forsandes. Sen stannade vi hos Kents mamma på tillbakavägen och Astor fick lite gröt. Tuggade sen på en slickepott. Tidigare idag åt han ärtpuré. Det var grönt lite all over efter det.
 
Ammade liggandes med Astor på magen idag, så kände jag plötsligt hur det blev varmt och blött på mitt ben. Läckande kissblöja yey. Då fick man byta om helt enkelt.
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: