Kärlek om morgonen

Man vaknar av en liten filur som ligger och morgonstretchar som en liten katt. Så kollar man mobilen och Kent har skickat meddelande att han lämnade bilen hemma, satte i motorvärmaren, har kokat kaffe och tänt upp brasa och varit ute med Rocker. Det fanns en pannkaka kvar från igår som jag åt till frukost. Vi ska på babybio idag med några andra och se American Hustler. Livet är så fint!
Kent påminde även om att jag måste dra ut mortorvärmarsladden innan jag kör iväg... Jag förstår honom.
 
Dagens biodejt är en ung herre som förhoppningsvis sover en stund på bio och sedan är nöjd ändå, även om han inte får rulla runt där inne.
 
 
Hoppas ni alla där ute får en finfin onsdag! Lillördag! Mitt i veckan. Imorgon kan man säga att imorgon är det fredag. Ja ni fattar! Love!
 

Kommentera här: