Snön är här!

Det har snöat massor, och ute är det ljust och mjukt. På dagis åker de pulka och här mellan husen tar sig folk fram med spark!
När första adventsljuset tändes här hemma var det så mysigt, pyntet, hembakt julkaka, och på kvällen var jag på julkonsert, då hamnade man verkligen i stämning!
 
 
Jag och Astor var och träffade en liten ren
 
Ivrig på snön i sin nya mössa
 
 
 
Vi gjorde pannkakor idag och när jag vände mig bort i de berömda tre sekunderna hade Astor knäckt i ett extra ägg i smeten och var så stolt! Det gick faktiskt över förväntan tycker jag!
 
 
Första paketet i hans kalender idag var en bordstablett med snögubbe på
 
Andra saker i kalendern är bl a: Pezfigur, solglasögon, små djurfigurer, lösmustascher, såpbubblor, ugglejulgranskulor, lappar med aktiviteter som ritkväll med pappa, baka pepparkakshus med mamma, göra apelsiner med nejlikor.
 
 

Kommentera här: