Är det inte den ena så är det den andra

Hade barnvakt igår pga jag skulle hjälpa till med förberedelserna på loppisen här och Kent hade kvällskund. Astor skulle till bestefar och bygga Lego som han själv sa.

Jag och Kent fick en lugn kväll, vilket behövdes då jag e förkyld - igen - fuck my immunförsvar. Sen blev det lite insomnia trots trötthet och när man till slut fick sova, då spyr Rocker från sängen och ner på golvet. Då blir man rätt vaken.  Upp och tvätta golvet, mmmm så härligt med hundmatkräks mellan de breda gamla plankorna. På med nytt lakan och sen: insomnia 2.0. På allvar. För oss båda.
Till slut la jag mig i Astors säng för att pröva nåt nytt. Mobilen hade börjat blinka. Det var bara Youtube som ville meddela att det fanns nya avsnitt av Brannman Sam.... Det är nya livets nyheter det. 

Nu har Kent kört till stan för att jobba och jag ska ner på loppisen och jobba det jag orkar.

Lär ju i alla fall kunna sova inatt. 

Annars kan man drömma om detta. Vi ska ju bygga ett nytt badrum sen. Inget är omöjligt.

Kommentera här: