Hostig tiger

Host host hela natten. Jag och Lillis låg i samma säng, och Rocker också. Det var knappt plats till mig för Astor örnde runt så mycket och hostade och nös. Jag var mer vaken än jag sov. Sen var det plötsligt morgon. Och unge herrn har lyckats riva sönder saker, rita på golvet, mosa kiwi i mattan, bankat på min dator, hällt ut vaniljsocker osv osv. Men sen blev han en söt slappkorv på eftermiddagen. Han mådde som tur var mycket bättre när han la sig.
Sjukt att Facebook påminde om att Astor var sjuk den här dagen för två år sen också.
 
 
 
 
Kent är jätteduktig och håller på i garaget, det har bara varit ett öppet stort rum, 66 kvadrat fyllt med prylar. Igår satte han upp en vägg där inne (med god hjälp) och håller nu på med hyllsystem så det ska bli ordning och reda. Jag har varit hemma med barn, bakat, lagat mat, dammsugit, målat naglarna. Viktigt att upprätthålla könsrollerna haha.
 
Har äntligen köpt Seche vites överlack och det är ju så magiskt bra.
 
 
 

Kommentera här: