Moster-resa!

Åkte ner med Astor, min närvaro behövdes för att mosters nästa gull skulle komma ut. Precis som sist. 
Vi fick skjuts ned och Astor var vaken hela vägen! De två första dagarna var det inga mostertecken. Men sen så! Jag fick hämta Dante på måndagsmorgon och natten till tisdag kom lille Ossian äntligen ut! 


Käkade på en mysig trädgårdsrestaurang i Roslagen efter vi varit på Niklas land.


Undersökning av magen 


Bad hos mormor och morfar 




Det visade sig att Astor älskade både Pecorino och Havarti




Vi badade med Sofie och co i Markim men det blev tyvärr inga bilder då. Efteråt däckade killarna i bilen.

Här åker dem tåg...

Gör egen glass med mormor 



Nya frisyrer innan bb-besök

G-ossi! Flashbacks till Dantes födsel! Samma bord i restaurangen och allt!


Vi firade tillökningen!
Med olika sorters bubbel! 



Kusinfrukost

Mosters stora kärlek 

Övade på sol och melon inför Spanien 






Så lik Dante!


Jag och Astor badade den sista morgonen



Han skejtade lite i sina nya kläder


Så fyllde vi pappas bil och körde till Sundsvall för en hotellnatt









Faktiskt tredje gången jag hotellar i Sundsvall, varav andra gången på detta hotell. Mycket barnvänligt och väldigt god mat! 


Vi körde till Östersund och lunchade hos min moster och hennes man! 


Och till slut kom vi hem till Kent och två nya hus på gården! 


Längtar redan efter mosters nya kärlek! 


Kommentera här: