Dålig attack

Det jobbigaste med att inte vara frisk är att aldrig veta hur man ska må. Igår t ex, vanlig dag, men så kände jag mig plötsligt så matt och trött. Låg i soffan medan Astor la pussel. Så la Kent honom och jag tänkte vila lite. Men mådde så otroligt dåligt. Frös ända in i benmärgen. Kramper i magen. Fick sitta på toa jättelänge och var även så nära att kräkas. Sen duschade jag för att bli varm men frös lika mycket när jag kom ut ur duschen. La mig i sängen och halvsov och vred mig i flera timmar. Sov till klockan ett idag och sen var det nästan över. Bara lite typ "bakis". 
Missade därmed veckans bassängträning, himla tråkigt för det är ju så varmt och skönt i vattnet och så skönt att träna! Tursamt nog har jag hunnit med både långpromenad och löpning tidigare denna vecka. Man kan inte bli irriterad över att man plötsligt missar nåt, då blir man bara sjukare.

Kommentera här: