Harryhandel och Harry P

Norrmännen vallfärdar till Sverige för att hamstra billigare mat, alkohol och tobak. Det kallas Harryhandel. Harry är liksom nåt som är lite... b. Wt. Raggaraktigt. Ja runt dem genren.
Jag åkte en sista vända igår med en kompis och vi var beredda på kaos och strid, men det gick bra! Jag hade ingen edamer förstår ni. Men det har jag nu. 
Och imorse osthyvlade jag mig på knogen när jag skulle avnjuta den efter bara ett par timmars sömn. Återbesök med Astor hos doktorn för att kolla knät och allt var bra, sen lämnade jag på dagis och åkte hem och somnade på stört. Och sov och sov. 
Sen sov jag lite mer på kvällen. Och nu har jag lagt mig för att sova eftersom jag ändå hade somnat på soffan. Kul sällskap! 

Vi gjorde bio hemma ikväll och såg första Harry Potter med Astor. Vet inte om filmen eller hans reaktioner var mest underhållande men kul var det iaf för alla tre! 

I förrgår var vi hos Lise och hälsade på deras nya gulliga lilla hund. 


Ett stort paket väntade utanför dörren häromdagen!

Det kom julkort till oss med present från Lollo till mig! Astor har fått en del julkort och idag kom det ett från Fonnfjellnissen! Mycket spännande! 

Så nöjd med vårt renoverade rum! Glädjer mig till att ta in granen. Vi fick ett nytt bord och köpte en ny sittbänk häromdagen. 



Kommentera här: