Babyshower

Efter en avslappnade dag uppbullad med kuddar i sängen hade jag lämnat Astor som skulle sova hos bestefar. Jag trodde det var ett spontant önskemål från honom och att jag och Kent skulle ha lite myskväll. Kent sa i och för sig att han skulle mecka med traktorn haha. 
Så satt jag i telefon med farmor och det plingade på dörren, Andreas bil var utanför men när jag öppnade kom det in ett helt gäng kompisar med blöjtårta, ballonger, presenter och mat! Jag blev både överraskad och jätteglad! 
Hade träffat flera av dem på dagis och till och med varit hemma hos Lise en sväng och hämtat några grejer. 

Dem dukade upp, tände ljus och vi fick jättefina presenter. Presentkort hos en som syr babykläder av retrotyger, gulliga små plagg i fina mönster och färger, små tossor, varm ulloverall och massa fint! 

Vi åt sallad, makrill, dipp, bröd och muffins och avhandlade sånt som avhandlas bör på en shower. Jättemysigt och uppskattat hos en trött och bäckenbruten tjockis! 

Lägger mig med ett leende och försöker sova!




Kommentera här: