Lugna puckar

Det händer inte mycket om dagarna. Igår var vi på bio jag och Astor. Efter 20 minuter blev det tekniskt fel, vi fick vänta en stund och sen fick vi pengarna tillbaks och gick hem. Ingen större förlust ändå, tyckte jag. Hann äta godis som jag va så fruktansvärt sugen på. Och när vi kom hem duschade vi tillsammans och han tvättade magen och sjöng sånger och klappade och ropade på lillasyster. Ja man får hjärtsnurp av fina känslor då.
Idag har jag varit i dvala från den tidiga morgonen jag var tvungen att gå upp och äta ända tills det var dags för dagishämtning. Vi åt middag hos svärmor och fick med så gulliga små stickade kläder. Och ändå vet man att dem kommer vara för stora.



Så var det dags för veckans, och årets första gympa, Astor sprang och sprang med sitt gäng, jag satt lutad mot en stolpe med mitt. 
Vi stannade på affären sen och han bar korgen och hämtade saker, när vi kom hem duschade han själv och kom ner och låg i soffan tills Kent kom hem. Så stor, duktig, snäll och mysig!

 
Flyttade ett par grejer i källaren när jag satte på en tvätt idag och tänkte att kanske ska jag ta upp lite grejer som står nere sedan renoveringen. Kanske vakuumpacka lite annat. Det blev nej på det. En så här trött människa som ovan med för kort mellankropp och ilningar hit och dit behöver inte göra sånt. 

Nu ska det provas att sovas. 

Kommentera här: