1 juli mina vänner

Idag har halva 2010 gått! Året som jag och många med mig hypade som vårt stora år, det började väl så där.... Kent började pendla mellan Norge och här, vi upplevde tyvärr några dödsfall och en lång och hård vinter. Men nu är vi väl inne i en varm och grönskande juli.
Januari
My firades med rim och lekar, en riktigt kulig kväll
Även Piffi slog traditionsenligt till med en födelsedag i januari, tårtfrosseri på hög nivå
Jag hade någon form av turperiod och vann bl a en underbar klänning från Indiska
Island led ekonomisk kris och jag tänkte mycket på våra vänner där och vår tid där
Vi såg Dali Dali på Moderna, den dagen var det runt 25minus
Februari
Mitt barn kom äntligen hem från Thailand
Jag suktade efter Chanel, still do.... :)
Jag, mamma och Prillan hade en skön kväll i stan
Sen bar det av till Trondheim och vi firade Kents 31årsdag
Marilyn blev min närmsta vän
Jag shoppade loss i Norge
Den livsfarliga nätbutiken Mac&Mac förändrade mina framtida inredningsplaner
Hamam i Väsby testades med högt betyg, jag och mamma hade en skön kväll där
Kentkonsert med Prillan var en riktig höjdpunkt!
Mars
Desperatekvällarna drog igång igen med start hos Carro!
Rocker fyllde fyra år
Vi förlorade en nära och fin vän
Klädbytardagen gick av stapeln
Festivalfunderingar inför sommaren
Vi hade brunch med tjejerna
Nayra hade 80-tals fest
Sen var det dags att fira påsk i Norge
April
April började med dunder och brak när Kent friade till mig, och jag så klart tackade ja
Påsklovet i Norge var jätteroligt
Våren kämpade för att komma fram
Sen blev det aska i himlen
Sen kom våren tillslut!
Kent och jag firade fem år av kärlek
Bruka designs utförsäljning lockade oss igen
Förkylning slog till och det lossnade inte ens med grillpremiär
Maj
Grillfest hos Sofie o Alex för att inviga verandan
Det var loppis en kylig söndag
Fiskemässan i Sundsvall gästades av Kent som tatuerare, jag hängde på och vi hade en kul helg
Vårdagarna var inte så många med få som var välkomnades varmt
Jag fyllde 26! och firades rejält!
Sen blev det faktiskt nästan sommar
Marilyn blev komplett
Lite somrig shopping på det
Sen blev det jättevarmt tillslut
Trädgårdshäng hos Sofie kändes som det enda rätta
Sex and the city 2 hade preimär och vi slog på stort
Sista maj på självaste mors dag hade vi Baby shower för en överraskad Helen
Juni
Jag läste underbara Patti Smiths bok Just kids
Kärlekshelg i Trondheim
Pappa fyllde år och firades
Åkte på kryssning med jobbet
Några gifte sig....
Semestern började lite lätt med en härlig GBGtripp, vänner och festival
Midsommar firades i Nibble
Rosersberg bjöd på soligt söndagshäng
Sen lade Hultsfred ner, the end of an era, the end of a half year.

Kommentera här: